close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קייטרינג כשר למהדרין לאירועים בירושלים

מערכת שורשיח תמוז, תשעט21/07/2019

קייטרינג לערב מושקע כולל מנות פתיחה שחלקן ניתן להגיש על דוכנים וחלקם הם פוד פינגר המוגש על ידי מלצרים מסתובבים. לצידן תהיינה מנות ראשונות, עיקריות, וקינוח

תגיות:
בירושלים גרה אוכלוסייה דתית וחרדית רבה. היא צורכת שירותים רבים וביניהם שירותי מזון מוכן. ניתן לקנות מזון כזה לאורך כל ימות השבוע ובעיקר, לקראת שבתות וחגים, ניתן להזמין אוכל מוכן לאירועים דוגמת ימי הולדת, ימי נישואין, חלילה לימי אבל, וכן, לאירועים עסקיים ואחרים. ניתן להזמין קייטרינג לאירועים חשובים במיוחד דוגמת חתונות, בר ובת מצוות ועוד אליהם מוזמנים אורחים רבים וחשובים. בכל האירועים הללו יש צורך, להקפיד על אוכל כשר. הכשרות נוגעת באלמנטים שונים, ובין היתר, בהפרדה בין בשר וחלב, בשימוש בחומרי גלם המותרים מבחינת ההלכות הדתיות, אופן הבישול, הפרשה למעשר
והנחיות כשרות נוספות.

התאמת תפריט הקייטרינג ללקוח
התפריט לקייטרינג נקבע על פי צרכי הלקוח, טעמו, רצונותיו ויכולותיו הכספיות. השף ובעל המקום יציג את התפריט שיכול להיות בשרי או חלבי ומתוכו יבחר הלקוח את המנות האהובות והרצויות. הוא מכיר את אורחיו ויודע להתאים את האוכל לטעמם ולסוג האירוע. כמובן, שבכל תפריט יש מגוון רחב המתאים לטעמם של קהלים מכל מגוון האוכלוסייה כולל מאכלים אתניים אם יש להם ביקוש. בנוסף, יכול השף להמליץ על מאכלים מיוחדים שהוא מתמחה בהכנתם ומהווים, למעשה, מאכלי דגל שלו. מנה אחת או יותר עשויות לשדרג את כל הקולינריה באירוע. היות ולנושא האוכל יש חשיבות בכל אירוע כזה כדאי לחשוב על מנות מיוחדות אלו.

קייטרינג לערב מושקע כולל מנות פתיחה שחלקן ניתן להגיש על דוכנים וחלקם הם פוד פינגר המוגש על ידי מלצרים מסתובבים. לצידן תהיינה מנות ראשונות, עיקריות, וקינוח. כמובן ששתייה חמה וקרה יוגשו ללא הגבלה. בתפריט חלבי יושם דגש על מנות ראשונות דוגמת פלטות קרות של גבינות סלטים, ירקות חתוכים, סלמון מעושן ועוד. מנות חמות (עיקריות או ראשונות) הם קישים, חצילים, אנטיפסטים, פיצות, לזניות ועוד. בימי חורף מקובל גם להוסיף לכל המעוניין מרקים לתפריט ואלו מעשירים אותו מאוד, בייחוד בימים קרים שירושלים מאופיינת בהם. הכללת מרקים בתפריט מחייבת תכנון והתאמת הכלים וההגשה בין אם היא עצמאית או בהגשה.

סוגי הלחמים המוגשים
בכל תפריט יש התייחסות מיוחדת לסוגי הלחמים המוגשים, וכאן יש מגוון רחב של מוצרי לחם, ובין היתר: בייגלים, פיתות ערביות ועיראקיות, לחמים אתניים ומיוחדים, לחמי מחמצת ועוד. על כל אלו ניתן למרוח ממרחים שונים המבוססים על מאכלי גבינות או לטבול אותם בתוך מטבלים מיוחדים המיוצרים במיוחד לאירוע. בתפריט בשרי יהיו מנות ראשונות אחרות דוגמת שאוורמה, דגים, קבבונים, שניצלונים. המנות העיקריות יהיו סוגי בישולי וצליית בשר עוף ובקר וכדומה. מקובל להוסיף מנת דגים לבחירה גם בתפריט חלבי וגם בבשרי. את הניהול של קייטרינג לאירועים יעשה מנהל מיוחד אשר יפקח על כל הנעשה ויספק מענה לצרכים שונים של המוזמנים. לקייטרינג יש תשתית המותאמת לאירוח כמות רבה של משתתפים ואנשי צוות מסורים הדואגים לכל פרט.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה